XERACALM NUTRITION Krem pod prysznic
Oczyszcza, nawilża i przynosi ukojenie
XERACALM NUTRITION Krem pod prysznic
Stały
Odżywia - Oczyszcza - Chroni
Codzienna pielęgnacja wrażliwej, suchej i bardzo suchej skóry, przeznaczona dla całej rodziny. Oczyszcza i jednocześnie nawilża skórę, łagodząc odczucie jej napięcia.
-
Formuła biodegradowalna złożona z 99% składników pochodzenia naturalnego
-
Oczyszcza, nawilża i przynosi ukojenie
Niemowlęta - Dzieci - Rodzina - Dorośli
Od 1 miesiąca
Do okolic intymnych - do stóp
Sucha skóra - Skóra wrażliwa - Skóra sucha
Oczyszczanie - odżywienie - Odżywienie - Higiena
XERACALM NUTRITION Krem pod prysznic jednocześnie oczyszcza i nawilża suchą i bardzo suchą, wrażliwą skórę całej rodziny. Stworzony w 99% ze składników pochodzenia naturalnego, XERACALM NUTRITION krem pod prysznic wzbogacony jest o substancje nawilżające i odżywcze, które łagodzą odczucie ściągnięcia skóry (albo napięcia skóry). Jego kremowa i delikatnie pachnąca, niezawierająca mydła konsystencja o pH neutralnym dla skóry, zapewnia komfort i przyjemność stosowania. Krem pieni się podczas aplikacji i nie szczypie w oczy ani zewnętrzne miejsca intymne. Opakowanie o pojemności 500 ml reprezentuje eko-odpowiedzialne podejście marki - zawiera 73% materiałów pochodzących z recyklingu, a butelka wykonana jest w 100% z recyklingowanego plastiku *.
Korzyści
• ŁAGODNIE OCZYSZCZA
• NAWILŻA
• PRZYNOSI UKOJENIE dzięki właściwościom Wody termalnej Avène
*Oprócz pompki
Wpływ na środowisko
Formuła
99% pochodzenia naturalnego
Pakowanie
Opakowanie zawierające co najmniej 72% materiałów pochodzących z recyklingu
Lekkie opakowanie
Produkcja
Formuła zawiera co najmniej jeden surowiec pochodzący z gospodarki o obiegu zamkniętym
Wyprodukowano i zapakowano w fabryce posiadającej certyfikat ekologiczny****
****Zgodnie z normą ISO 14001 i/lub 50001
Wpływ społeczny
Produkt wyprodukowany i zapakowany w fabryce o surowych standardach socjalnych
Avene jest marką Grupy Pierre Fabre, certyfikowaną na najwyższym wzorowym poziomie w ramach programu AFNOR, który poświadcza społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstwa i etyczną działalność w Europie, a więc konsoliduje wieloletnie zaangażowanie w promowanie zrównoważonego rozwoju.
Nie zawiera surowców pochodzenia zwierzęcego
Green Impact Index to narzędzie pokazujące wpływ kosmetyków, suplementów diety oraz produktów wspomagających dobre samopoczucie i zdrowie rodzinne na środowisko i społeczeństwo, oparte na metodologii AFNOR Spec 2215. Wskaźnik opracowany dzięki współpracy 22 firm, stowarzyszeń i federacji ocenia produkty pod kątem ponad 50 kryteriów, by zapewnić Ci jeszcze większą przejrzystość!
Ocena skóry: jaki sposób pielęgnacji skóry twarzy przyjąć?
Z pomocą naszych ekspertów określ czego naprawdę potrzebuje Twoja skóra a następnie odkryj najbardziej odpowiedni sposób jej pielęgnacji.